Well, I guess I snagged first dibbs...
kmfdm_kid2000
DIRECTOR
One Winged Angel
Spooky Kid

adminflash
kmfdm_kid2000's Avatar

Posts: 3016
Joined: Jan 2002
Post Mar 6th 2002 at 3:53 am
lol lol lol Pays to be top dog eh??? I think we deserve this forum, mods only...Let's open for busness...What's on the agenda???Big Grinie:
_____________________


MUSIC! CLICK!


KMFDM better than the best, Megalomenaiacal & harder than the rest!
Storm
Administrator
Dragon Master

adminflash
Storm's Avatar

Posts: 377
Joined: Jul 2001
Post Mar 6th 2002 at 4:08 am
Hmm.. for now we just keep recuriting members to join us, as we get more members I will add new forums...

I am making some other color schemes for members to use if they want to.. I also need some new RPG Palace logos for the top of the page to go with the new color schemes too.

If you would like to advertise (err... I mean promote) RPG Palace on other boards, you can use this banner here or you can make your own if you want to and put it in your sigs if you are allowed to do that:



Most of my ideas come from the members... post your suggestions in the suggestions forum if you have a good idea in mind!
_____________________

kmfdm_kid2000
DIRECTOR
One Winged Angel
Spooky Kid

adminflash
kmfdm_kid2000's Avatar

Posts: 3016
Joined: Jan 2002
Post Mar 6th 2002 at 4:12 am
Big Grinie: Big Grinie: Big Grinie: I like the new banner, & I'm gonna recruit a professional to design more banners w/ some Final Fantasy & highly recognizable RPG Characters. The GFX designer I know is one of the best, & she's already a member...

_____________________


MUSIC! CLICK!


KMFDM better than the best, Megalomenaiacal & harder than the rest!
kmfdm_kid2000
DIRECTOR
One Winged Angel
Spooky Kid

adminflash
kmfdm_kid2000's Avatar

Posts: 3016
Joined: Jan 2002
Post Mar 6th 2002 at 4:14 am
Big Grinie: Big Grinie: Big Grinie: Anyone in the future would like to discuss other types of RPG's, like D&D, or better yet!!! WE CAN CREATE OUR OWN RPG AS A THREAD, & GIVE CHOICES & WHATNOT!!! A forum based RPG, like the Idea??? PPL will be hooked, & it'll be FREE...
_____________________


MUSIC! CLICK!


KMFDM better than the best, Megalomenaiacal & harder than the rest!
AtmaWeapon65
Super Moderator
The Dead And Legendary

bluestarbluestarbluestarbluestarbluestar
AtmaWeapon65's Avatar

Posts: 733
Joined: Jul 2001
Post Mar 6th 2002 at 4:43 am
Ooo.. Forum-based RPG... That's AWESOME!
_____________________

One fish, two fish, red fish, blue fish!
Storm
Administrator
Dragon Master

adminflash
Storm's Avatar

Posts: 377
Joined: Jul 2001
Post Mar 6th 2002 at 4:45 am
Yeah, I like the idea of a forum based RPG... even though I never played one yet... I've seen 'em on other boards and the members love it!

Yeah, the banner I made is kinda simple, I can't wait to see the new ones!
_____________________

kmfdm_kid2000
DIRECTOR
One Winged Angel
Spooky Kid

adminflash
kmfdm_kid2000's Avatar

Posts: 3016
Joined: Jan 2002
Post Mar 6th 2002 at 4:49 am
Well, we could all chose characters we could be, & create our scenarios, but it works best if ppl take turns comming up w/ bits of the scenario at a time...I never knew other forms had such a thing, I just came up w/ the idea...lol
_____________________


MUSIC! CLICK!


KMFDM better than the best, Megalomenaiacal & harder than the rest!
kmfdm_kid2000
DIRECTOR
One Winged Angel
Spooky Kid

adminflash
kmfdm_kid2000's Avatar

Posts: 3016
Joined: Jan 2002
Post Mar 11th 2002 at 2:27 pm
Originally posted by Storm
want to.. I also need some new RPG Palace logos for the top of the page

I totaly agree, what Dimensions would you like???
_____________________


MUSIC! CLICK!


KMFDM better than the best, Megalomenaiacal & harder than the rest!
Runescaper01
Moderator
Master of Runes

greenstargreenstargreenstargreenstargreenstar
Runescaper01's Avatar

Posts: 1082
Joined: Mar 2002
Post Mar 23rd 2002 at 1:35 am
The new logo is sooo cool. And the RPG turned out great.
_____________________

IM me!
email me!

vertrauen Sie nicht clowns!sie sind schlecht!
Alle f�rchten das gl�hende clownRund und rund geht es, wohin es nur mich wei� stoppt.
kmfdm_kid2000
DIRECTOR
One Winged Angel
Spooky Kid

adminflash
kmfdm_kid2000's Avatar

Posts: 3016
Joined: Jan 2002
Post Mar 26th 2002 at 7:11 am
Wow, we need to use this forum more, those posts were OLD!!!
_____________________


MUSIC! CLICK!


KMFDM better than the best, Megalomenaiacal & harder than the rest!